IT-palvelusopimus

Tekniset ratkaisut, vastuu­henkilö ja asian­tuntevan tiimi. Tarjoamme teknisiä ratkaisuja, omis­tautuneen vastuu­henkilön sekä asian­tuntevan tiimin tehok­kaalla helpdesk- ja etätukipalvelulla.

Mitä sisältyyIT-palvelu­sopimukseen?

Helpdesk puhelin- ja etätuki

Sopimusasiakkaana tavoitat asiantuntijamme oikeasti. Etätukemme tarjoaa joustavuutta ja voitte keskittyä omaan liiketoimintaanne rauhallisin mielin.

Ennakoiva huolto, valvonta, hälytykset ja laitehallinta

Proaktiivinen palvelujärjestelmä valvoo ja ehkäisee ongelmia ennen niiden syntymistä.

Ohjelmistojen hallinta, päivitykset ja valvonta

Ajantasaiset ja päivitetyt järjestelmät lisäävät turvallisuutta ja toimintavarmuutta.

Luotettava IT-infrastruktuuri

Toteutamme vakaan ja turvallisen IT-ympäristön. Ymmärrämme ja kunnioitamme liiketoiminnan vaatimuksia. 

Parannettu turvallisuus

Oikeanlaiset turvallisuustoimenpiteet liiketoiminnan tietojen ja toimintojen suojaamiseksi.

Mistä tunnistaaHyvän IT-kumppanin

Ongelmatilanteisiin on varauduttu

Ennakoimme ja suojaamme liiketoimintakriittiset järjestelmät. Sovittujen asioiden asianmukainen hoito on meille kunnia-asia.

Nopea reagointi

Tilanteen vaatiessa meidät tavoittaa ja asiat edistyvät myös palveluajan ulkopuolella.

Toimittamamme palvelut eivät ole yhden henkilön takana

Luottohenkilö on periaatteessa hyvä juttu. Toimintamme perustuu hallittuihin toimintamalleihin, kuten hyvä IT-palvelu vaatii toimiakseen.

Meidät saa benchmarkata

Palveluntarjoajan vaihtamisen kustannuksia ja riskiä pelätään, vaikka IT-kumppanin vaihtamisen ei ole monimutkaista. Hyvän kumppanin toteuttamana liiketoiminta ei häiriinny muutoksesta, eikä katkoksia tule palveluihin.

Joustaminen

Hyvä IT-kumppani on valmis joustamaan. Kokemuksemme mukaan IT-palvelusopimuksemme ovat pitkäaikaisia toimivan ja joustavan palvelun vuoksi. Emme kahlitse asiakasta määräaikaiseen kiinteään palveluun sopimusehtojen mukaisesti.

Palvelun räätälöiminen

Jokainen kumppanuus ei toimi yhden toimintamallin ratkaisulla. Yrityksissä on oma yrityskulttuuri ja liiketoiminnan erityispiirteet sekä toiveet IT-kumppanille.

Viisi muuta syytä

  • Autamme asiakkaitamme menestymään

  • IT-ongelmien määrä vähentyy

  • Läpinäkyvyys ja suorituskyky

  • Luotettava kumppani poistaa stressiä

  • Asiakkaallemme jää resursseja oikeisiin asioihin

IT-tukipalvelu

Tietoturvapalvelut

Microsoft 365 -palvelut

Konesalipalvelut ja Microsoft Azure-pilvipalvelut

IT-laitteet myös palveluna

Tietoliikenne ja lähiverkkoratkaisut myös palveluna

Verkkosivut ja hosting-palvelut

IT-palvelusopimus sisältää teknisiä ratkaisuja, omis­tautuneen vastuu­henkilön sekä asian­tuntevan tiimin tehok­kaalla helpdesk- ja etätukipalvelulla. Kumppaninanne ylläpidämme päivittäisiä IT:n perustoimintoja, sekä huolehdimme kehityksestä.

Mukava kumppani hakusessa?

IT-palvelusopimus ulkoistuspalvelulla kaikki IT:hen liittyvät toiminnot.
Kysy lisää

IT-palvelusopimus

Tarjoamme teknisiä ratkaisuja, omis­tautuneen vastuu­henkilön sekä asian­tuntevan tiimin tehok­kaalla helpdesk- ja etätukipalvelulla.

Automaatiot ja sovelluskehitys

Tarjoamme asian­tuntevia ratkaisuja Microsoft Power Platformissa sovel­lusten kehittämiseen ja liiketoiminta­prosessienne tehostamiseen.

Tietoturva

Toteutamme toimivaa tietoturvaa 24/7 valvonnalla. Unohtamatta ihmisiä, ohjeistuksia ja koulutusta.

Pilvipalvelut

Siirrämme työ­kuormia ja kapasiteettia pilveen. Hyö­dynnetään in­no­vaatiot ja te­ko­älykyvyk­kyydet liike­toiminnan vie­miseksi uudelle tasolle.

Internet-palvelut

Teemme tavoitteelliset verkkosivut kaikilla herkuilla. Meillä on konstit tavoittaaksesi kohdeasiakkaasi verkossa.

Moderni työ

Suunnittelemme ja toteutamme modernin, turvallisen ja tehokkaan työympäristö Microsoft 365 -ratkaisujen avulla