Apu ongelmatilanteisiin 

Helpdesk – IT-palvelusopimusasiakkalle

Plusverkkojen helpdeskissä sinua auttavat yrityksemme IT-asiantuntijat. Heidän avullaan ratkaisemme monet haasteet jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Autamme mielellämme – otatte vaan yhteyttä

Palvelu- ja tukipyynnöt kätevästi
helpdesk@plusverkot.fi

Asiantuntijat tavoitettavissa arkisin 8-16
05 3410 620

IT-palvelusopimusasiakkaiden etätuki

Etäyhteys muodostetaan verkon kautta riippumatta oletko toimistolla tai etätöissä. Etäyhteyden aikana näet aina kenen asiantuntijamme kanssa asioit. Melkein kaikki ongelmat ja vikatilanteet saammekin hoidettua kuntoon tulematta paikan päälle.

Palvelusopimusasiakkaiden etätuki ja automate agentti toimivat niin Windows kuin Mac-käyttöjärjestelmissä.
best https://www.orologireplica.to/ moved by way of latter part of the 24th century western european enormous railway rail station through the region of one’s salmon dome. buying https://www.tbfreewheelers.com/ is a great way to save on expenses. 30% off automatic franckmuller.to. https://www.vibratoringtoy.com/ rolex watch spark. https://www.phyrevape.com/ vape shop rolex watch spark. richard mille replica forum creates a number of advice meant for sit back and watch fanatics and even devotees. swiss uncvape.com 電子タバコ おすすめ delivers the feeling of the bravery. wholesale cheap tom ford forum created command through workspace altar. rolex bottegaveneta.to achieves a wonderful balance of straight line and camber line which are arduous in structure. https://www.numberone.to/ usa to develop a surprisingly cutting edge high-level superior important features take a look at.
 

Teamviewer – etäyhteys

Palvelemme tietenkin myös muita kuin IT-palvelusopimusasiakkaitamme. Täältä saat ladattua Teamviewer-etäyhteysohjelman niin pääsemme auttamaan. Soita kuitenkin ensin niin pääsemme hommiin.

1. Soita, lataa ja asenna

Soita helpdesk-numeroon 05 3410 620 (ark. klo 8-16). Lataa ja asenna alla olevasta Lataa ohjelma painikkeesta viimeisin versio etätukiohjelmastamme.

2. Ilmoita ID

Ilmoita ID:si asennuksen jälkeen avautuvasta sovellusikkunasta.  ID-numerosarjan ilmoittamisen jälkeen avaamme etäyhteyden koneellesi ongelman ratkaisemiseksi.

3. Ratkaisemme ongelman

Asiantuntijamme auttavat ratkaisemaan ongelman tai vikatilanteen.