Asiakaslähtöinen

IT-Palvelusopimus

Rakennetaan yhdessä yrityksellenne toimiva liiketoimintalähtöinen tietohallinto ja IT-palvelukokonaisuus – siinä on kaikki.

Palvelut

Mitä IT-palvelusopimus mahdollistaa.

Automaatiot ja sovelluskehitys

Automaatiot ja sovelluskehitys

Tarjoamme kattavia asiantuntija- ja sovelluskehityspalveluita Microsoft Power Platform -alustalla, joka sisältää Power BI:n, Power Apps:n, Power Automate:n ja Power Virtual Agentsin. Palvelumme keskittyvät liiketoiminnan prosessien automatisointiin, sovelluskehitykseen ja datan analysointiin.

lue lisää
Moderni työ

Moderni työ

Tarjoamme kattavia palveluita, joiden avulla organisaatiot voivat ottaa käyttöön ja kehittää modernia, turvallista ja tehokasta työympäristöä Microsoft 365 -ratkaisujen avulla. Palvelumme kattaa strategisen suunnittelun, oikeiden työkalujen valinnan, tietoturvan, IT-infrastruktuurin, koulutuksen, muutosjohtamisen, kehityksen ja jatkuvan tuen sekä hallinnan osana IT-palvelusopimustamme.

lue lisää
Tietoturva

Tietoturva

Tietoturvaongelmat aiheutuvat pääsääntöisesti huonosta suunnittelusta ja inhimillistä virheistä kuten kaikki muutkin katastrofit.
Tietoturvaa ei rakenneta onnistuneesti ainoastaan teknologialla. Toimivan kokonaisuuden aikaan saamiseksi tarvitaan ihmisiä, sovittuja toimintatapoja ja teknologiaa.

lue lisää

Asiantunteva ja kattava

IT-palvelusopimus

IT-palvelusopimuksemme sopii erityisesti pk-yrityksille, jotka haluavat hyödyntää modernin teknologian tuomia mahdollisuuksia ja asiantuntevaa osaamista. IT-palvelusopimusasiakkaana saat käyttöösi koko henkilöstömme sekä välittömästi ongelmatilanteisiin reagoivan helpdesk-palvelumme.

Tällä hetkellä Plusverkkojen palveluihin luottavat niin muutaman hengen yritykset kuin satojen työntekijöiden organisaatiotkin. Laitetaan yhdessä teknologia palvelemaan liiketoimintaasi parhaalla mahdollisella tavalla.

Plusverkkojen IT-palvelusopimusasiakkaana käytössäsi on teknisten ratkaisujen ja laitteiden lisäksi nimetty vastuuhenkilö, yli 25 vuoden IT-alan kokemuksen omaavan asiantuntijatiimi, helpdesk ja etätuki.

Sopimuksen sisältö

Kaikki tämä sisältyy aina palvelusopimukseen ja sopii niin ammatinharjoittajalle kuin suuremman organisaatiolle.

Helpdesk-tukipalvelu

  • Käytöntuki
  • Ongelmatilanteiden selvitys
  • Opastus ja neuvonta
  • Etäyhteydet laitteille

Asiantuntija- ja kehityspalvelut

  • IT-palvelusuunnitelma
  • Asiantuntijat
  • Teknologiaratkaisut
  • Sovelluskehitys

Automate palvelujärjestelmä

  • Ennakoiva huolto, valvonta, hälytykset ja laitehallinta
  • IT-palveluautomaatiot
  • Tilannekuvan hallinta
  • Sovelluksien asennukset

Manage – palveluiden hallintapalvelu

  • Työpyyntöjen hallinta
  • Palveluiden hallinta
  • Tehtävien ja prosessien hallinta

Tietoturvallisuus

  • Riskien arviointi ja hallinta
  • Tietoturvapalveluiden hallinta
  • Palveluiden valvonta
  • Koulutukset

Raportointi

  • Kuntotilan tilannekuva
  • Toimipideraportti

Ohjelmistojen hallinta, päivitykset ja valvonta

  • Huo­leh­dimme päivi­tyk­sien ajan­tasai­suu­desta
  • Käytetettävien ohjelmien ja palveluiden valvonta
  • Päivityksien jakeluautomaatiot

Palvelutason ja suunnitelman seuranta

  • Palvelutason seuranta
  • Palvelutapaamiset 2-4 kertaa vuodessa
  • Palvelusuunnitelma

Haluatko kuulla lisää?

Autamme mielellämme yritystänne kukoistamaan! Sovitaan tapaaminen.

Plus Verkot

IT-palvelusopimuksen hyödyt

Sopimusasiakkaana varmistat, että kaikki käytössäsi olevat palvelut ja teknologiset ratkaisut vastaavat liiketoimintasi tarpeisiin. Yrityksesi ei tarvitse käyttää ylimääräisiä resursseja tai työaikaa teknologiaan liittyvien tehtävien ja ongelmien parissa. Työskentely palvelusopimuksen teknologisten ratkaisujen kanssa on tehokasta, mielekästä ja tuottavaa.

Palvelusopimusasiakkaana saat käyttöösi parhaat asiantuntijamme ja käytännössä testatut ja toimiviksi todetut ratkaisut. Sopimuksen perustana on ilmainen IT-toimintaympäristön kartoitus, jonka pohjalta asiantuntijamme laativast palvelusuunnitelman. Suunnitelman avulla yrityksesi voi hyödyntää erilaiset automaatiot tuloksellisesti.

Palvelusopimuksen Helpdesk-tukipalvelussa puheluihin vastaa asiantuntijat

Plus Verkkojen helpdesk toimii varmasti ja tarjoaa suoraan asiantuntija-apua. Käytännön ongelmista jopa 90% ratkaistaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Paikallisille sopimusasiakkaille tarjoamme etätuen lisäksi lähituen – jopa saman päivän aikana!

Plus Verkot Oy on toiminut pk-yritysten IT-alan asiantuntijana vuodesta 1995. Asiakkainamme on yli 360 tyytyväistä asiakasta Kymenlaaksossa ja ympäri Suomen.