Asiakastarinat

Dextella – vahvaan kasvuun suuntautunut tilitoimisto

03.06.2021 | Asiakastarinat



Dextella – vahvaan kasvuun suuntautunut tilitoimisto

Dextella on kattavasti taloushallinnon eri palveluita tarjoava yritys ja heillä on tällä hetkellä lähemmäs kaksikymmentä työntekijää. Dextellan toimitusjohtaja Janne Virtasen mukaan yrityksen tulevaisuuden kasvutavoitteet tulevat vaatimaan IT-ratkaisuilta joustoa ja ennakointia…

Janne Virtanen - Dextella Oy
Janne Virtanen – Dextella Oy

Mitä odotatte tulevaisuuden ratkaisuilta?

– Dextellalle on tärkeää, että IT-ratkaisut joustavat ja kasvavat yrityksen kasvaessa ja kehittyessä. Ratkaisujen tulee olla otettavissa laajemminkin käyttöön tilanteen mukaan. Tietoturva on todella tärkeässä roolissa taloushallinnon alalla.

Mihin IT-ratkaisut kehittyvät toimialalla? 

– Ohjelmistopuolella taloushallinnossa automaatio tulee lisääntymään entisestään. Ohjelmistoista tulee omien aivojen jatkeita ja mobiilitoiminnot tulevat laajenemaan. Toivoisin ohjelmistojen tuovan tulevaisuudessa vahvempaa ajan ja työn organisoimisen helpottamista tukevia ratkaisuja. Teknologian ja viestintäkanavien kehittyessä on tärkeä huolehtia työn ja arjen hallinnasta. Odotan ratkaisuja, jotka oppivat hallitsemaan eri kohteista tulevaa tietotulvaa. Vähemmän hallittavaa voisi olla tulevaisuudessa enemmän. Erilaisten toiminnanohjausjärjestelmien ja toisaalta softien välinen tiedonhallinta tulee varmasti kehittymään.

Dextella – vahvaan kasvuun suuntautunut tilitoimisto

Mitkä ovat olleet IT-projektien kokemukset?

– Aika monesti on IT-puolella myyntipuheiden ja tuotannon välillä eroa, ja siksi siitä meillä on myös huonoja kokemuksia. Mutta parhaimmillaan IT palvelee asiakasta monin tavoin. IT on ostajayrityksen näkökulmasta usein monimutkaista. Silloin on luotettava, että toinen tietää ja löytää oikeat ratkaisut juuri oikeisiin tarpeisiin.

Mikä IT-palveluiden toiminnassa on tärkeintä?

– Toimivuus ja luotettavuus. Kun homma pelaa, sitä ei tarvitse edes miettiä. Yrityksen tarpeet muuttuvat aina ajan myötä ja silloin hyvän yhteistyökumppanin kanssa voimme yhdessä etsiä ratkaisut muuntuviin tarpeisiin. Me Dextellalla pyrimme pysymään kehityksessä mukana. Otamme uudet versiot käyttöön kun tuotteet on jo testattu ja hyviksi havaittu. 

Dextella – vahvaan kasvuun suuntautunut tilitoimisto

Millaista yhteistyö Plusverkkojen kanssa on ollut?

Plusverkkojen kanssa yhteistyö on ollut todella sujuvaa, olemme olleet tyytyväisiä. Kaikki tavoitteet ovat toteutuneet ja kaikki toimii. Ongelman ratkaisut hoituvat ripeästi heidän kanssa. He oikeasti haluavat tuoda osaamisensa asiakkaiden käyttöön ja asiakkaalla on turvallinen olo. Erikoisemmatkin ongelmatilanteet on hoidettu joustavasti ja ripeästi. Arvostan paljon henkilökohtaista palvelua.

Mikä on Plusverkkojen toiminnassa erilaista tai erityistä teidän kannalta?

Palvelu on henkilökohtaista ja yrityksen reaktioaika on hyvällä tasolla. Tuttuus. Plusverkkojen kanssa on helppo asioida. Plusverkot ovat tarjonneet meille juuri sitä mitä olemme tarvinneet. Tärkeä kriteeri eli kustannuspuoli, on pysynyt kurissa ja sopivana yrityksemme tarpeisiin nähden.

Mikä tekee teistä tyytyväisen Plusverkkojen asiakkaan?

He ovat rehellisesti kertoneet, mitä palveluun kuuluu ja mitä se maksaa. Olemme saaneet juuri sen, mitä on tarjottu ja palvelu on ylittänyt odotukset. Olemme erittäin tyytyväinen asiakas. Erittäin positiivinen kumppanuus.

Erikoisemmatkin ongelmatilanteet on hoidettu joustavasti ja ripeästi. Arvostan paljon henkilökohtaista palvelua.
Janne Virtanen

Dextella Oy

Artikkelin avainsanat

Lisää menestystarinoita